Powrót i ocena sklepu pasart.pl

Witajcie kochani, przepraszam za opóźnienia na moim blogu. Ale mam nadzieję że zrozumiecie, święta były :-) 
Co wam chcę pokazać?
Dużo nowości, w końcu czas rozpocząć Kolekcję Wiosna/Lato 2016. Zaczynamy oczywiście od zamówień w sklepie z półfabrykatami do biżuterii. Ja narazie korzystałam z dwóch takich sklepów. Z tym że z pierwszego nie byłam zadowolona. Ale myślę że drógi sklep jest godny uwagi. Tym którzy pragną spróbować własnych sił w tworzeniu biżuterii zapraszam na stronę http://www.pasart.pl . Dlaczego ten sklep jest godny polecenia? Po pierwsze dobrze wykonane zdjęcia produktów i ich opisy. Cena odpowiednia do danego produktu. Duża rużnorodność produktów, oraz dokładanie nowych produktów. Częste zniżki i promocje. Blog z ciekawymi artykułami i kursami DIY. Miła i dobra obsługa, zdarzyło się że w paczce brakowało jendego sznura koralików, zadzwoniłam i zostałam przeproszona , oraz na koszt sklepu następnego dnia dostałam paczkę z owym sznurem. Z całego serducha polecam :-)

Komentarze

Popularne posty