ZAWIESZKI - sklepy i symbolika -



     Dzień dobry, 

dziś będzie o zawieszkach, które możemy kupić w każdym sklepie z elementami do biżuterii.


 Myślisz pewnie:
 ,,zawieszki, ale wybrała temat, nic ciekawego'' .


 Ale ja Cię zaskoczę.
 Uważam że zawieszki, przekładki to bardzo ważna i ciekawa tematyka. 






      Sklepy z półfabrykatami potrzebnymi do tworzenia biżuterii mają dużo różnych zawieszek, łączników i przekładek. Takie małe, drobne elementy, są potrzebne. Bardzo często jest tak że taka jedna zawieszka jest jak wisienka na torcie. Bez niej da się żyć, lecz co to za życie. 

      Mam dla Was propozycje kilku sklepów i ich zawieszek. Proponuję byście w komentarzach napisały swoje opinie na temat tego gdzie Wy kupujecie te najbardziej wyszukane zawieszki :)

Myślę że te trzy firmy są nam najbardziej znane, lecz można znaleźć i wiele innych sklepów :)


SYMBOLIKA

      Moim zdaniem, zawieszki dobieramy odpowiednio do tego kim jesteśmy, co czujemy, do okoliczności na którą dobieramy biżuterię.
      
      Np. wiadomo że chłopak szukając prezentu dla swojej ukochanej będzie szukał bransoletki z motywem serca, napisu ,,love,,  , może też będzie szukał czegoś ze znakiem nieskończoności. Dlaczego? Dlatego że to nam się kojarzy z MIŁOŚCIĄ.

      Kolejna osoba o której pomyślałam to osoba która jest ,,kociarą'' - a uwierzcie mi że coraz częściej słyszę o takich osobach. - Tak więc takiej osobie podarujemy coś z zawieszką kota.
      Tak samo będzie z osobą lubiącą konie. Zawieszka z koniem, czy podkową, będzie idealna. 
Tak jak i dla osoby, która uwielbia jazdę na rowerze , taka bransoletka z rowerem. 


       Mogłabym tak długo wymieniać, ale myślę że każdy rozumie o co mi chodzi. Tak więc mogę już przejść do czegoś dla mnie ważniejszego.


   WIARA a TO, CO NOSIMY

      Dla mnie, osoby wierzącej w Boga, rzeczą oczywistą jest że mogę nosić na ręce różaniec, czy też bransoletkę z krzyżykiem. Dlaczego? Przecież, jeżeli wierzę w to że Chrystus umarł za nas na krzyżu, to wiadomo że wiedząc czym jest KRZYŻ będę go nosić.
Ale uwierzcie mi, że ciężko mi zrozumieć to, gdy widzę osobę, która chodzi do kościoła i mówi że wierzy w Boga. A widzę jak ta osoba nosi np. bransoletkę z pacyfką, buddą czy też modną ostatnio ręką fatimy. Jeśli nie rozumiesz, dlaczego ja nie kupuję takich zawieszek, czy przekładek, to polecam śledzenie mojego bloga, ponieważ zamierzam się wypowiedzieć na temat takich tzw. zagrożeń duchowych. 

Kolejna rzecz, której nie rozumiem u osób (podobno) wierzących, to AMULETY. 


"Spojrzałam na jej nadgarstek i zapytałam -Dlaczego to nosisz? -.
  - Na szczęście. - odpowiedziała. "


Wow... A ty? Wierzysz w Boga, czy w amulety?


A więc, zawieszki są bardzo ważne i bardzo często coś oznaczają.Mam nadzieję że podobał się Wam ten wpis :)

Komentarze

Popularne posty