Koraliki Galaxy.



    Koraliki Galaxy kupiłam w sklepie pasart.pl dość dawno. Ale dopiero teraz postanowiłam Wam o nich troszkę napisać. Zawsze jak zamawiam coś, to biorę też jakieś nowe koraliki, po to by się dowiedzieć kilku rzeczy jakie sobie zadaję widząc koraliki w internecie.







Jakie są w dotyku?

Czy są ciężkie, czy lekkie?

Czy łatwo pękają?

Czy są wytrzymałe?
Czy kolor nie schodzi?





Więc przy kupnie każdych koralików zadaję sobie te i wiele innych pytań. Też tak macie? Dlatego też postanowiłam że co jakiś czas będę Wam opisywać różne koraliki. Ale będą to tylko te pozytywne opinie :) 




Wracając do koralików Galaxy... Kupując je zachwyciły mnie głównie te, pokryte złotym pyłem. I tu nie chodzi o to że uwielbiam złoto. Lecz o to że czytając nazwę GALAXY mam przed oczyma zdjęcia z teleskopu hubble'a , które widziałam w internecie. Jakiś czas temu bardzo modne były takie motywy galaxy m.in. na ubraniach (bluzy, skarpetki, leginsy...) . Głównie były to motywy w kolorach fioletu, granatu, błękitu...  
Galaxy to inaczej galaktyka . Tak więc widząc że pasart ma w sprzedaży koraliki , które nazywają się właśnie tak. Od razu wyobraziłam sobie takie małe kuleczki koralików pokryte mgławicami.
 Ohh jakie to musi być cudowne... No i klik , naciskam i co widzę... koraliki, zwykłe koraliki w kilku zwykłych kolorach. Ale powiem Wam że jak powiększyłam zdjęcie, poczułam że muszę je mieć. Niestety nie widziałam z bliska żadnych tych kolorowych koralików. Ale te co kupiłam, są naprawdę wyjątkowe. A jakie dokładnie kupiłam? 
  • Koraliki Galaxy , kula 8mm / brązowy / pokryte złotym pyłem / otwór 1mm / 110 koralików
  • Koraliki Galaxy , kula 8mm / brązowy, złoty / pokryte złotym pyłem / otwór 1mm / 110 koralików
  • Koraliki Galaxy , kula 8mm / oliwkowy, złoty / pokryte złotym pyłem / otwór 1mm / 110 koralików
  • Koraliki Galaxy , kula 8mm / turkusowy, złoty / pokryte złotym pyłem / otwór 1mm / 110 koralików
A jak to wychodzi cenowo? Wtedy za każdy z tych sznurów zapłaciłam 4,79 zł. Moim zdaniem nie jest to ani tanio, ani drogo. Za takie koraliki taka cena jest odpowiednia. Oczywiście można czekać na jakąś promocję w pasarcie. Wtedy kupisz taniej :-) 
Oczywiście są różne rozmiary tych koralików (4mm / 6mm / 8mm / 10mm / 12mm ). I inne kolory. Oczywiście cena zależy od rozmiaru i koloru. Ale efekt ten sam. 

Chciałam coś znaleźć coś na temat tego w jaki sposób są wytwarzane te galaktyczne koraliki. Niestety nie znalazłam. Ale wiem że tworzywo z jakiego są one wykonane to szkło. 

A wracając do pytań jakie wcześniej sobie zadawałam... Jakie są w dotyku? Tego opisać nie potrafię. Ale są zimne i przyjemne. Jeśli chodzi o ciężar, to są ciężarem podobne do koralików MIST. Są na tyle lekkie że spokojnie można nosić zrobione z nich kolczyki. Wytrzymałość -  są bardzo wytrzymałe, wytrzymują upadki z dużych wysokości. Kolor nie schodzi, nie odpryskuje, wszystkie koraliki są regularne.

Mam nadzieję że komuś mój wpis pomoże w wyborze tych koralików.
Zapraszam do ponownego odwiedzenia mojego bloga.
Dziękuję za przeczytanie.



Komentarze

  1. Ua! Galaxy! <3 uwielbiam je! Jakiś czas temu kupiłam fioletowe ze złotym pyłem i zauroczyły mnie kompletnie, ale te Twoje bransoletki z serduchem i liściem.. Fiu fiu. Zdecydowanie nosiłabym! Pasart powinien zrobić z nich reklamę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) reklamę z koralików galaxy czy z moich bransoletek?

      Usuń
    2. Oczywiście, że z Twoich bransoletek :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty