Przesyłka dla Kwietniowej Pasarcianki

     Witajcie moi kochani, tak jak mówiłam zostałam Kwietniową Pasarcianką. Tak, tak moje 5minut już dawno minęło, przecież już po połowie maja jest. Ale takiego szczęścia i tylu pochwał to dawno nie miałam. Więc jak już usłyszałam dzwonek do drzwi i okazało się że to kurier z paczką dla mnie :) Otwarłam pooglądałam i zrobiłam dla Was zdjęcie. Przepraszam że umieszczam trochę po czasie, ale sami przyznajcie mi rację że miesiąc maj, jest tak wyjątkowy.... Tyle świeżego powietrza i jeszcze czasem jakaś I komunia Święta wpadnie....
    Wracając do tematu, lubię przesyłki, a zwłaszcza te z sklepu Pasart . Za każdym razem gdy dostaję przesyłkę i czytam ten napis z taśmy "Przesyłka dla Super Handmadowca" , uświadamiam sobie, że przecież ja jestem SUPER :) To takie motywujące.

     Wiem że widzicie na zdjęciu co dostałam, ale postanowiłam podzielić się z Wami bliżej i dokładniej tym co dostałam. W następnym wpisie opiszę Wam nieco dokładniej i pokażę Wam zdjęcia.
     Ale teraz tak w skrócie, co dostałam?

  • 3 różne sznureczki
  • 2 różne zakładki do książek
  • 1 drut pamięciowy
  • 3 sznury (opal, marmur, hematyt) , na każdym po ok.50 koralików
  • 8 woreczków z różnymi koralikami TOHO
  • 2 kaboszony (takie same)
  • 4 gwiazdki w oprawie 
  • 3 różne kamienie (sowa, grot, owal)
  • 27 zawieszek/przekładek/łączników (niektóre po kilka sztuk)
  • 4 gwiazdki z masy perłowej
     Czy jestem zadowolona z tej paczuszki? Głupie pytanie, oczywiście że tak :) 
Powiem Wam jeszcze jedno, Pasart jest bardzo wyrozumiały. Na zdjęciu , które umieścił Pasart zobaczyłam łącznik z ręką fatimy. Napisałam czy Pasart mógłby odjąć ten łącznik z tej paczki, ponieważ wierzę w Boga i nie uznaję talizmanów. Pasart się zgodził. A powiem Wam że nie dość że nie dostałam tego łącznika na moją prośbę, to za to dostałam trzy śliczne krzyżyki.

Komentarze

  1. Śliczne rzeczy dostałaś ☺ Gratulacje! Mam pewne pytanie. Na jakiej zasadzie są przyznawane te rzeczy i losowana Pasarcianka? Co trzeba zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzeczy dostałaś ☺ Gratulacje! Mam pewne pytanie. Na jakiej zasadzie są przyznawane te rzeczy i losowana Pasarcianka? Co trzeba zrobić?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty