Kwietniowa Pasarcianka.

   Miesiąc temu mój ulubiony sklep pasart ogłosił że co miesiąc będą wybierać Pasarciankę Miesiąca . Taką pasarcianką miała zostać dziewczyna, która stawia na jakość a nie na ilość. To taka dziewczyna, która jest aktywna i lubi się dzielić. Czytając ten post na facebooku pomyślałam, że fajnie będzie się miała taka ''Pasarcianka''. Ale też dobrze wiedziałam, że nawet nie mam co marzyć o tym.
     Ale widocznie Bóg postanowił że zasługuję na takie docenienie. No zostałam doceniona. Pasart ogłosił mnie Pasarcianką Kwietnia. Nie dość że jestem Pasarcianką, to jestem pierwszą Pasarcianką. Jestem naprawdę zachwycona i taaaka szczęśliwa. Powiem Wam kochani że te śliczności na zdjęciu wpadną w moje ręce. A prócz tego część z tym śliczności nie miała swojej premiery w sklepie. Cudownie, prawda?
     Jak tylko będę mogła odebrać przesyłkę z Pasartu pokarzę Wam te cudeńka. Opiszę Wam dokładnie wszystkie te produkty i powiem Wam co o nich myślę 😀 . No i w końcu nadejdzie pora na to abym coś pięknego stworzyła 😊

Komentarze

Popularne posty