Rękodzielniku, kim jesteś?

 
     Czytając jeden z wpisów na blog.pasart.pl dotarło do mnie coś bardzo ważnego. O czym był ten wpis? ,,Jak budować swoją markę w handmade - personal branding od podstaw." Polecam wszystkim rękodzielnikom aby to przeczytali.

     Co mnie dotknęło w tym artykule ? To to, że budowanie swojej marki nie polega na produkcie, a na rękodzielniku. Wow ale jak to? Najpierw takie zaskoczenie, bo przecież ktoś kto ogląda czy też kupuje moje wyroby, nie musi mnie znać. Niby taki człowiek, to tylko człowiek. __BUUM__ to AŻ CZŁOWIEK.

    Każdy człowiek ma wnętrze, prawda? I niezależnie co w tym człowieku siedzi, to i tak każdy człowiek z czymś się utożsamia, coś go zachwyca, coś drażni. Wiadomo też że buddysta, czy ateista raczej nie kupi różańca. Oraz to że prawdziwy chrześcijanin nie kupi bransoletki z buddą, czy też z innymi zawieszkami, które są amuletami. Takie przemyślenia skłoniły mnie do napisania kilku dość ciekawych postów, które pojawią się wkrótce. Tak podsumowując bardzo ważne jest to by rękodzielnik był konkretną osoba. Osobą która ma konkretny sposób bycia.
     Po przeczytaniu tego artykułu i powiązaniu z moim życiem, oraz tym co we mnie siedzi... Postanowiłam że muszę dokonać kilku zmian w moim życiu.



Cokolwiek robicie, czyńcie to ochoczo,
jak dla Pana, nie dla ludzi.

<Kol 3,23>

Komentarze

  1. Czekam z niecierpliwością na resztę postów☺ Ten post jest bardzo ciekawy i dotarł do mnie tak głęboko,na ile tylko mógł. Poza tym to fajnie piszesz �� Przy okazji zapraszam na mojego bloga: Blogbizuteria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty