Handmade ❤❤❤❤

     Handmade to hobby czy praca? Moim zdaniem handmade może stać się źródłem dochodów, to prawda. Ale myślę że jeśli handmade jest naszą pasją, naszym hobby to nie powinno ono działać na zasadzie "Muszę, muszę , muszę , muszę" . Jeśli to lubię robić, to to robię. Dla mnie to proste. Kiedyś gdy zajmowałam się czymś innym, ktoś zapytał mnie "Ile na tym zarabiasz?" ja odpowiedziałam że nic. Wtedy usłyszałam "To po co to robisz?" . Kochani, jeśli ma się jakieś hobby, coś się kocha robić, to się to robi. To tak jak matka która kocha swoje dziecko i się nim zajmuje. Płaci jej ktoś za to? Nie , a mimo to zajmuje się dzieckiem 🚼.
     Jestem osobą, która ma wiele zainteresowań , lecz zawsze są one związane z prawą półkulą mózgu. Taka dusza artysty. W chwili obecnej daje prawie całą siebie w handmade. Robienie biżuterii odpręża, daje radość, czasem miłe słowa ze strony innych, uśmiech. To dowartościowuje, a chyba nie znam osoby , która nie lubi być doceniana przez innych. No i jeszcze jedno, jeśli robię biżuterię, to oczywiście też w niej chodzę. A chodząc w pięknej biżuterii, wyglądam pięknie. No oczywiście miło gdy coś się sprzeda. Ale o wiele bardziej cieszy to, gdy możesz kogoś obradować drobnym upominkiem. I widzisz tą radość drugiej osoby.
     Podsumowując, jeśli coś lubisz robić, jeśli masz hobby, to rozwijaj się i daj z siebie tyle ile potrafisz, a będziesz doceniony, nawet tym drobnym uśmiechem.

Komentarze

Popularne posty