Koraliki Frozen.



Pamiętacie jak kiedyś dodałam  post o koralikach galaxy? Wiem że podobał Wam się ten wpis, więc postanowiłam opisać w ten sam sposób kolejne koraliki. Tymi koralikami są koraliki Frozen, które również zakupiłam w sklepie Pasart. 


Jak powstają?

Niestety nigdzie w internecie nie mogłam znaleźć odpowiedzi na moje pytanie. Dlatego też postanowiłam zapytać o to u źródła. Czyli w sklepie gdzie je zakupiłam. Miła Pani napisała mi coś co mnie zaskoczyło :) Koraliki Frozen są spokrewnione z koralikami  Ruberry . 
Na zdjęciu widzimy różnicę między koralikami Frozen i Ruberry. Koraliki w tle te jaśniejsze to Frozen a trzy troszkę większe koraliki z przodu do Ruberry. 


Koraliki Frozen są wykonane z koralików szklanych. Te koraliki są pokryte materiałem podobnym do gumy, który jest poddawany procesowi ścierania się. To niesamowite że taka prawie przeźroczysta warstwa, którą otoczony jest koralik. 

Do czego można je wykorzystać ?

Zacznę od tego co znalazłam na stronie sklepu Pasart.  Dziewczyny piszą że neonowe kolorki nadają się na biżuterię, którą możesz nosić na codzień, lub lekką w stylu sportowym. Czarne będą dobre do klasycznych projektów a na biżuterie wieczorową idealne będą te w ciemniejszych kolorkach.
Czy ja się z tym zgadzam? Oczywiście że tak :) 
Moje ulubione projekty zrobione z koralików Frozen to naszyjniki przeplatane na żyłce (chwilowo nie mogłam znaleźć zdjęć tego projektu). Drugi projekt wykonany z tych koralików to kolczyki, które znajdują się na pierwszym zdjęciu.

Moja Biżuteria :








Dlaczego kupiłam te koraliki?

Powiem Wam szczerze że patrząc na nie w internecie nie byłam pewna czy powinnam je kupić. Ale czasem ktoś powie ,,Kup a może akurat będą Ci się podobać." No i kupiłam :)
Gdy przyszła paczka, na pierwszy rzut oka te koraliki nie zrobiły na mnie żadnego wrażenia.
A teraz? Uważam że są cudowne i gdyby ktoś mnie zapytał czy warto? Nie wahałabym się nad odpowiedzią. 

Więc jeśli jeszcze się zastanawiasz czy je kupić? 
Kup i się przekonaj że naprawdę warto.




CZY MAJĄ JAKĄŚ WADĘ ???


Przy złym użytkowaniu ta cienka  szronowa warstwa może lekko się ścierać.

*

Zauważyłam że w połączeniu z niektórymi metalami brzegi koralików lekko czarnieją. 



Zdecydowanie więcej zalet niż wad.

KORALIKI FROZEN

A czy Ty już je masz?



















Komentarze

  1. Ja je uwielbiam !!:) i ten wpis pomogl mi zrozumiec jak zostaja oe tworzone bo spotkalam sie juz z wieloma pytaniami Klientek i znajomych "co to za koraliki takie dziwne,inne w dotyku?" Dzieki Twojemu wpisowi bede wiedziala co odpowiadac !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodziło, żeby inni też mogli się o tym dowiedzieć.
      Jak masz jakieś pytania dotyczące powstawania innych koralików, lub inne pytania. Pytaj śmiało tutaj lub w wiadomości prywatnej, a ja postaram się odpowiedzieć w jednym z kolejnych wpisów. Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty