Podsumowanie roku Rękodzielniczki.



Lista pytań pomocniczych


  1. Jak często zajmowałam się swoją pasją?
  2. Czy rękodzieło jest dla mnie czymś co kocham, czy też stało się czymś co robię bo muszę?
  3. Ile w ciągu roku zrobiłam nowych projektów?
  4. Ile wydałam na materiały potrzebne do rękodzieła?
  5. Ile zarobiłam na handmade (jeśli na tym coś zarabiam) ?
  6. Czy jestem zadowolona ze swoich projektów?
    Czy byłam zadowolona z każdego projektu?
  7. Czy szanowałam swoje projekty oraz zakupione materiały?
  8. Czy dbałam o swoją markę, o bycie orginalną?
  9. Czy nauczyłam się czegoś nowego?
    Czy poznałam nowe techniki?
  10. Czy systematycznie dodawałam nowe posty, zdjęcia na portale internetowe (fb, instagram)?
  11. Jeśli posiadam swój blog, czy dbałam o jego wygląd oraz czy byłam tam aktywna?
  12. Czy dbałam o estetykę i jakość zdjęć?

Te i wiele innych pytań powinna sobie zadać każda rękodzielniczka kończąca rok 2016.
Jeszcze tego nie zrobiłaś?
No to do robooty !!!

Komentarze

  1. A wiec...
    1) tak czesto ze...czasami zarywałam noce :D
    2) jest moja pasja ,sposobem na odreagowanie nerwow stresu. Mozliwoscia odciecia sie od swiata i zamkniecia sie w magicznym swiecie kreatywnosci :D
    3) zaczelam tak na powaznie dopiero w listopadzie 2016 ale zrobilam sporo projektow :)
    4) tyle,ze czasami moj portfel blagal o litosc :P
    5) wystarczajaco :) ale nie robie mojej bizuterii kierujac sie tylko zarobkiem :) pragne dzielic sie czastka siebie
    6) jestem ale wiem ze jestem w stanie uczyc sie jezzcze wiecej
    7) szanowalam szanuje i szanowac bede :)
    8) jak najbardziej! Unikatowosc i niepowtarzalnosc -o to trzeba dbac :)
    9) poznalam,poczytalam ale jeszcze nie probowalam :)
    10)oj zdecydowanie tak ! (Mam nadzieje ze serwerow nie przrciazylam ;P )
    11) bloga zalozylam dopiero..DZISIAJ ;D ale bede dbac o niego jak o wlasne dziecko..wlasciwie to jest takie moje male dziecko
    12) zawsze!! Jest to bardzo wazne dla mnie i ciagle staram sie pracowac nad nowymi formami fotografii i estetyki :)

    Fajne te pytania !!!:)
    Zapraszam tez na moj,dopiero raczkujący blog
    www.margotworzy.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za to, że podzieliłaś się z nami odpowiedziami :)

      Najważniejsze jest to by być,nie ważne czy raczkujesz czy dobiegasz do mety.

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty