Jak zrobić najładniejsze pisanki? Czyli DIY na wielkanocne kolczyki.



 Lubisz nosić kolczyki ?
Chcesz zabłysnąć w Święta?

Uwielbiasz wyzwania?

Robisz biżuterię?
 



Święta Wielkanocne, co roku szykujemy "święconkę" , pieczemy babki, mazurki, sprzątamy, etc. Ale jaki wkład mamy w nasz wygląd podczas Świąt? Na Boże Narodzenie robimy kolczyki i bransoletki. Mamy przecież szeroki wachlarz zawieszek z choinkami, czapkami Mikołaja, z prezencikami, laskami na choinkę, bałwankami ...
A co z Wielkanocą? Oczywiście znajdziemy w sklepach zawieszki np. z króliczkami czy zajączkami. Ale nikt tego tak nie (hmmm...) promuje.
Postanowiłam zrobić coś co będzie dla każdej kobiety świetną biżuterią na Wielkanoc.
Mam dla Was propozycję wykonania kolczyków, które wyglądają jak pisanki. Oczywiście możesz do tego wykonać naszyjnik. Swoje pisanki w kolorze żółtym, ponieważ ten kolor najbardziej kojarzy mi się z Wielkanocą. Ale pamiętaj, że możesz swoje kolczyki wykonać np. z małych TOHO w różnych kolorach. Na pewno będą się pięknie prezentować. Jeśli chcesz się dowiedzieć co dokładnie użyłam do wykonania tych kolczyków, to wystarczy że klikniesz w któryś z podanych produktów, które potrzebujesz. Np. "bigle" lub "koraliki TOHO żółte".
  


POTRZEBUJESZ:



DIY 


czyli KROK PO KROKU

JAK ZROBIĆ WIELKANOCNE KOLCZYKI - PISANKI













Mam nadzieję,
że podobało się Wam moje kolejne DIY.

Życzę Wam dobrych i spokojnych
Świąt Wielkanocnych.

Ika











Komentarze

Popularne posty