Nie wszystko robią moje dłonie.

Ale tytuł. Co to znaczy że nie wszystko robią moje dłonie? To oznacza że czasem pomaga mi moje młodsze rodzeństwo. Dziś właśnie postanowiłam pokazać Wam dwoe prace mojej siostry. Użyła drutu pamięciowego, małych koralików TOHO, oraz dwóch różnych zawieszek.  Chciałabym byście powiedzieli jak wam się podobają jej bransoletki.
Ja osobiście jestem pod wrażeniem. Ponieważ nie spodziewałam się aż takich ładnych bransoletek. A kolejne zaskoczenie było takie, że użyła zawieszkę, którą dostałam jako Pasarcianka . Poprostu miałam w głowie czarną dziurę i nie umiałam jej z niczym skomponować. (Mówię tu o zawieszce z napisem LOVE)
Jestem dumna z mojej siostry 💜💜💜


Komentarze

  1. Siostra ma chyba talent po tobie śliczna ta bransoletka, to znaczy obie są ładne :) Ale ta z niebieskim bardziej do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imieniu siostry Bardzo Dziękuję :) hehe... Może kiedyś otworzymy rodzinny biznes.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty