Chaos czy Harmonia ?

 W słowniku języka polskiego PWN piszą że CHAOS to stan całkowitego bezładu. A HARMONIA to usposobienie ładu i zgodności. I tu pada moje pytanie do innych rękodzielników. W waszym miejscu pracy panuje chaos czy harmonia?
   Powiem Wam jak to jest u mnie, koraliki, kamienie, sznurki, gumki, druciki, linki ładnie poukładane. Zawieszki, przekładki i inne małe elementy w pudełeczkach ;) Tak tak to wygląda. Ale w momencie gdy zaczynam coś tworzyć wszystko zmienia swoje miejsce i gdyby ktoś na to popatrzył powiedziałby że to jest chaos. Że bałagan i że jak ja mogę się w tym połapać. I w sumie mogę przyznać rację, że to chaos. Ale ja bym to nazwała chaotyczną harmonią. No więc chaos czy harmonia, przecież to się wyklucza. Powierzchowny chaos, lecz niech ktoś przestawi mi cokolwiek w tym chaosie to zaburzy moją harmonię :)

Komentarze

Popularne posty