Różowa paczka.

    Dzień dobry kochani, niedawno zamówiłam paczkę z pasartu. Nie zamówiłam wiele, bo tylko osiem sznurów koralików. Kiedy przyszła paczka bardzo się ucieszyłam bo była to różowa prostokątna paczka. Niby to tylko opakowanie, ale ile radości daje taki kartonik owinięty różową folią. Oprócz tego oczywiście znalazła się motywująca do działania taśma i nalepka z napisem "every day hand made" . Ale coś mi nie pasowało, no bo to nie możliwe by 8 sznurów koralikowych tyle ważyło i wymagało zapakowania ich w karton. Więc kiedy otwarłam karton i ujżałam dużą ilośc folii bąbelkowej i kolejny kartonik ... Wow ... Dostałam od Pasartu kubeczek. Tak wiem , jest już w sprzedaży... Ale fakt że mnie doceniono i  dostałam go a nie kupiłam jest ważny.

Co nowego kupiłam? 

  • Candy / koraliki szklane / kula /10mm/ różowy
  • Candy / koraliki szklane / kula /10mm / zielono-różowy
  • Candy / koraliki szklane / kula /12mm / biało-morski
  • Koraliki szklane powlekane / kula / 12mm / jasny brzoskwiniowy
  • Koraliki szklane powlekane / kula / 12mm / mleczny czekoladowy
  • Koraliki szklane powlekane / kula / 12mm / ciemny miętowy
Oraz dwie wielkości MIST, które już miałam i kilka drobiazgów. 😁


 Śliczne koraliki Candy już gotowe na próbę :) Gumeczki same ustawiły się w kolejce, bo każda z nich chce by na nią zostały nawleczone.








Komentarze

Popularne posty